Connect with us

Film

PD “Orlova stina” na Hajdučkim vratima

Povodom današnjeg  Svjetskog dana voda (22. ožujka) u subotu, 19. ožujka 2016. godine PD „Orlova stina“ organiziralo je uspon do Hajdučkih vrata. Prvobitno je bilo u planu uspinjanje i na Veliki Vilinac, ali zbog snijega koji je bio težak za hodanje morali smo odgoditi za neka druga vremena.

Nas četrnaest članova društva i dvojica gostiju iz Posušja i Gruda, odmah na početku smo morali zbog snijega ostaviti auta otprilike oko kilometar od početka staze.

U početku staza ide kroz šumu i nakon nje sa svakim novim korakom što smo se približavali grebenu Velikog Vilinca otvarali su nam se sve ljepši i ljepši vidici. Dan je bio lijep bez vjetra i oblaka. Penjemo se preko planinarskog skloništa Zaglavlje, utonulog u snijeg, i nastavljamo prema raskrižju gdje se odvaja put prema Hajdučkim vratima. Sve do tu koliko-toliko uspijevamo pratiti zimske markacije, ali tu ne nalazimo gdje je raskrižje, pa krećemo lijevo jer znamo da su Hajdučka vrata tamo negdje iza brda.

Nakon malo lutanja dolazimo do jezera Crljenak,koje je prekriveno s ledom i snijegom.Onda smo znali da smo na pravom putu i nakon još petnaestak minuta hodanja a nakon sveukupno 5 sati dolazimo do Hajdučkih vrata nas devetorica, jer neki su već prije zbog iscrpljenosti ili neprikladne obuće odustali.

Uživamo u prekrasnom prizoru Hajdučkih vrata pod snijegom. Nakon malo odmora vraćamo se nazad. Pri povratku uzimamo prečac preko dubokog snijega i nakon 9 sati hodanja i 21,5 prijeđenih kilometara vraćamo se do auta.

Na kraju nagrada za sve nas u našemu domu – pečeno janje koje je donirao naš član Ivica Dilber.